Behnam نوشته است:از این مشکل خبر نداشتم ولی ظاهراً وجود داره و اپل هم با یک firmware و یک پچ مشکل رو اخیراً حل کرده. این اما مشکل تو رو حل نمیکنه چون نه امکان آزمایش پیش از خرید داری و نه امکان حل مشکل پس از خرید چون اپل این مشکل رو فقط از طریق Apple Care خودش رفع میکنه. احتمالاً دستگاه نو در مغازهٔ مجاز اپل دیگه این مشکل رو نداره ولی آیا مکهای بازار ایران از مغازههای مجاز اپل خریداری شدهاند؟ کِی؟
از بیانیهٔ مختصر و مفید اپل پیداست که برای بازار ایران مشکل همچنان یک مشکل مبهم و نامشخص است.
http://www.hardmac.com/news/2010/03/01/ ... been-fixed
amirazizi نوشته است:من از این سری ۲۷ اینچی که بد نام شده دو تا خریدیم و از روزی هم که خریدیم تحت فشار سنگین 3D بودند و چند تا پروژه 3D باهاشون کار شده و چند روز هم به صورت شبانه روزی render کردند و حسابی بهشون فشار اوردیم
ما که تا حالا باهاشون مشکلی نداشتیم , اما مثل اینکه یک سری شون هست که باید firmware رو حتما update کنید که مشکل حل بشه
ما که از اولین روز update کردیم , مثل نصب یک نرم افزار فقط next می زنید اخرش می گه restart کنید , به همین راحتی
تا حالا که ما راضی بودیم , تصویر بزرگ , عالی و تمیز , سرعت بالا , نه جا می گیره نه سر و صدا داره
pooriaazimi نوشته است:یک سوال: آیا این مشکل نرم افاریه یا سخت افزاری؟
اگر این جور که میگید مشکل فقط نرمافزاری بوده و با آپدیت فرمویر حل شده، پس دلیلی برای نگرانی وجود نداره.
یا من بد متوجه شدم؟
amirazizi نوشته است:من تا بعد از عید شرکت نمی رم و نمی تونم این تست رو انجام بدم ولی به محض اینکه انجام شد در جریان می گذارمتون
متاسفانه نمی تونم بگم از کجا خریدم چون بعضی از کاربران اینجا فقط کاربر نیستند و فروشنده اند و به محض دیدن اسم یک فروشگاه دیگه حرفهای بی ربط می زنند
از من می شنوید چون شما به این موضوع حساس شدید احتمالا یک سیستم مشکل دار گیرتون میاد , شاید بهترباشه نخرید
من به خرافات اعتقاد ندارم ولی به bug و hardware problem چرا
کاربران حاضر در این انجمن: بدون کاربران آنلاین و 3 مهمان