توسط Amir_S » 15 اکتبر 2015, 12:13
برای فعالسازی این دو سرویس یک پیام به شمارهای خارج از ایران ارسال میشه تا شماره خطی که معرفی کردید تأیید بشه (برعکس سرویس های مشابه که شماره رو اینترنتی میفرستند و برای تأیید از اون طرف تماس گرفته میشه) این پولی که کم میشه به این دلیله و منطقاً باید فقط یکبار کم بشه…
اما در ایران از اونجایی که از اونطرف چیزی نمیاد (یا اونا نمیقرستند و یا اینا جلوش رو میگیرن)، فعالسازی انجام نمیشه. تو نسخههای قبلی iOS فقط تو صفحه این دو سرویس در قسمت تنظیمات متنی نوشته میشد که مبنی بر ناموفق بودن عملایت بود و دیگه تلاش نمیکرد. اما در iOS 9 مشکلی وجود داشت که گاهی برای بقیه مردم هم فعالسازی درست انجام نمیشد؛ این باعث شد اپل تو یکی از دو آپدیت اخیر تغییراتی در این زمینه انجام بده و ظاهراً یکی از این تغییرات این بوده که اگه بعد از مدت مشخصی فعالسازی انجام نشد، پروسه از نو شروع بشه و به تبع اون، اون پیغام که موقع درخواست فعالسازی دستی (برای اولین بار در تنظبمات) هم داده میشه رو نشون میده و الی آخر…
از اونجایی که «ظاهراً» رو نوشتم به بعد رو جایی ندیدم و برداشت خودم از هم زمانی این دو اتفاقه.
MacBook Pro 990:
13" Unibody, CPU: 2.26GHz, RAM: 5 GB, SSD: 250GB, HDD: 1TB
OSX 10.15.3
•••
iPhone 4S: 32GB
iOS 9.5.3
•••
iPhone 7Plus: 128GB
iOS 14.2
•••
iPad Air 2: 64GB-4G
iOS 14.2