توسط Amir_S » 06 نوامبر 2011, 21:25
منم قبلا تو خونه این مشکل رو داشتم... با پشتیبانی فنی شون (شاتل) تماس گرفتم و گفتن که مشکل از اونا نیست ولی بررسی میکنن... چند ماه بعد تماس گرفتن و گفتن مشکل از یه سرور خارجیه و دارن روش کار میکنن. یکی دو هفته بعد هم درست شد (قبلا همین قضیه متناوب بود و زمانی که من تماس گرفتم تقریبا دائمی شده بود).
الان همین مشکل رو تو محل کارم دارم، ولی نمیدونم از کجا سرویس میگیرن... الان تقریبا دو ماهه که تعطیل شده
MacBook Pro 990:
13" Unibody, CPU: 2.26GHz, RAM: 5 GB, SSD: 250GB, HDD: 1TB
OSX 10.15.3
•••
iPhone 4S: 32GB
iOS 9.5.3
•••
iPhone 7Plus: 128GB
iOS 14.2
•••
iPad Air 2: 64GB-4G
iOS 14.2