mehdi_jgn نوشته است:[نمایش]امید جان منون از توجه شما ولی متاسفانه جواب نمیده اوصولا من اول آیتونز رو باز میکنم بعدش آیفونم رو به کامپیوترم وصل میکنم.در هر صورت ممنون
ورژن مکتون چیه ؟؟؟؟ (منظورم اینه که اگر ، آیتونز 9.1.1 ه سعی کن مک هم 10.6.3 باشه!)
ورژن فریمور آیفون تون چیه؟
یک راه دیگه رو امتحان کن! حتما جواب میگیری !
آیتیونز رو پاک کن!
حالا ، به مسیر های زیر برو و هرچی فایل هست رو پاک کن :
Macintosh HD --> Library --> Cache
Macintosh HD --> User --> Library --> Cache
حالا ، آخرین نسخه (که فکر کنم ۹.۱.۱باشه!) رو دانلود ونصب کن!
قبل از اینکه آیتونز رو باز کنی به مسیر User --> Music --> iTunes برو و فایل هایی که تو عکس هایلایت کردم رو پاک کن!
آیتیونز رو باز کن !
حالا از منو File --> Add To Library رو بزن و پوشه ی iTunes رو از مسیر User --> Music --> iTunes به آیتیونز Add کن!
حالا iTunes رو Quit کن ، سیستم رو ری استارت کن!
وقتی مک بالا اومد ، آیتیونز رو اجرا کن!
حالا ، آیفون (آیپاد یا آی پد و یا هر گدجت اپلی!) رو کانکت کن!
اگر مراحل بالا رو درست رفته باشی ، مشکلی نخواهی داشت!
اگر بازم نشد ، مراحل بالا رو تکرار کن ، بعد از اینکه iTunes رو پاک کردی ، یک Repair Permission هم بکن! (یا با Onyx سیستم رو تمیز کن!)
دیگه راهی به ذهن من نمی رسه!
از کجا باید شروع کرد ، درد دل که گفتنی نیست ، قصه ی من خیلی وقته که دیگه شنیدنی نیست .