Pooria Azimi نوشته است:در گذشته چند بار مشکلاتی از این دست برای من پیش اومده بود که هر بار با ارسال ایمیل به پشتیبانی اپل (http://support.apple.com) مشکل رو برطرف کردند. چندین بار برای دوستان دیگه در ایرماگ هم که چنین مشکلاتی پیش اومده بوده، بهجز یک مورد که نمیدونم نتیجه چی شد، اگر اشتباه نکنم در تمام موارد دیگه مشکلات رو پشتیبانی اپل تونست برطرف بکنه.
بهنظر من فعلاً ناامید نشید؛ انقدر پاپی پشتیبانی (ایمیل و بعد تلفنی) بشید تا شاید مشکل رو برطرف کنند - ۵۰۰ دلاری که خریدهاید رو حیفه به این سادگی از دست بدید. فقط به ایرانی بودن خودتون اشاره نکنید، اما اگر لازم شد بگید که فعلاً ساکن «ایران» هستید و از آدرس این کشور خرید میکنید، و این که بهدلایل شخصی دوست ندارید کارت اعتباری خودتون رو به اپل بدید و ترجیح میدید همیشه از کارت هدیه استفاده کنید. لحنتون هم خیلی آزرده و ناراحت باشه (appeals to emotion!!!).
ممنونم از توضیحات و توصیه ها. آدرس ایمیل شون رو دارید؟ توی صفحه ساپورت فقط شماره تلفنها هست.