امروز اتفاقی که باعث شد، بابت اینکه هنوز ایران به اندازه کشور های غربی پیشرفته نشده خوشحال شوم!
اگر یادتان باشد، گفته بودم که قرار است دوستی برایم یک سری وسیله از آمازون بخرد و با خودش به ایران بیاورد؛ یکی از این قطعات پک رم دو تا چهار گیگی از owc بود. چند روز پیش سفارش داد و امروز به دستش رسیده، ولی بجای دوتا چهار گیگی، یک هشت فرستادهاند! مشکل اینجاست که شماره محصول که روی بسته خورده مال همان دوتا چهار گیگ است! یعنی دارند اشتباها این را به جای آن میفروشند. میدانستم که در آمازون همه چیز اتوماتیک انجام میشود، ولی اینطور که دوستم میگوید، هیچ پشتیبانی انسانی ندارند که بشود مشکل را توضیح داد تا قطعه درست را بفرستند!
خوب البته میشود باز امتحان کرد، ولی چون برای تعطیلات میآیند، باید قبل از سال نو به دستشان برسد. راه دیگر هم پس دادن است، اما جای دیگری را نمیشناسم که بتواند به این زودی تحویل دهد.
خلاصه من ماندم و یک منت خریدن و پس دادن جنس روی دستم… و کلی حساب که روی ارتقای این مک پیرم باز کرده بودم
___
ویرایش: شما که خارج از ایران هستید راهی به ذهنتان نمیرسد که بشود زود مشکل را خبر داد!؟ بلکه بتوانند به موقع عوضش کنند.